کرکره برقی در شهرکرد

کرکره های قدیمی نیاز به نیروی زیادی برای بالابردن داشتند این موضوع باعث شد تا این محصول رفته رفته جای خود را به کرکره برقی دهد. کرکره های برقی اولیه با استفاده از ورق خم خورده گالوانیزه و فولادی ساخته می شد. این ورق های تک جداره در کنار شفت و فنر کرکره های سنتی بهمراه یک عدد موتور سانترال ، درب را باز و بسته می نمودند. اگر قصد ساخت کرکره برقی در شهرکرد می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در شهرکرد

کرکره برقی در شهرکرد

انواع تیغه های کرکره برقی در شهرکرد

ابتدا به بررسی انواع تیغه های موجود در بازار شهرکرد می پردازیم. اگر شما قصد خرید درب­­های کرکره ای اتوماتیک در شهرکرد را داشته اید مطمئنا نام حداقل چهار نوع تیغه را شنیده­اید. این چهار نوع شامل تیغه های آلومینیومی دوجداره (آلومینیوم اکسترود)، تیغه های گالوانیزه یا آلومینیوم فوم­دار، تیغه های پلی کربنات (با ظاهری شفاف) و تیغه های فولادی می باشند. متداول­ترین و پر فروش­ترین نوع کرکره برقی که بخش عمده ای از این بازار را به خود اختصاص داده است، کرکره های آلومینیومی دوجداره می باشند.

موتور کرکره های برقی چه انواعی دارد؟

بخش دیگر درب های کرکره ای برقی موتوری است که وظیفه ­انجام کار برای بالا کشیدن و پایین آوردن درب را به عهده دارد. این موتورها می توانند با توجه به ابعاد درب توان­ های متفاوتی داشته باشند. عموما دو شکل از موتورها در ساخت درب های کرکره ای استفاده می شوند که از نظر محل قرار گرفتن و کارکرد تفاوت­ هایی دارند. یکی از این دو نوع موتور، موتورهایی هستند که با توجه به شکل استوانه ای خود می توانند در داخل شفت یا همان لوله ی فولادی که در مرکز رول قرار دارد و تیغه ها بر روی آن جمع می شوند، قرار گیرند. این موتورها را به دلیل شکل استوانه ای یا لوله ای خود توبلار می نامند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *