درب کرکره برقی چیست

حدود یک دهه از ورود و تولید و عرضه کرکره برقی در تیراژ بالا هستیم اما واقعیت مطلب فراتر از نام این محصول است و نمیتوان کرکره را فقط یک محصول و کالای عادی شناخت چرا که یک اختراع محسوب میشود و باعث ایجاد تحولی شگرف در عرصه ایمنی شد.

بعد از ورود درب برقی به کشور رفته رفته شاهد این شدیم که چهره شهر و خیابان ها بسیار تغییر یافت بدین دلیل که قبل از این کلیه فروشگاه ها و مغازه ها دارای کرکره های قدیمی و مشبک و یا به اصطلاح لانه زنبوری بوده اند و چهره زیاد جالبی نداشتند و امنیت نسبتا پایینی هم داشتند و سارق براحتی با یک دیلم میتوانست اقدام به باز کردن آن کند در اصل نوع قدیمی کرکره های از هیچ استاندارد و پروتکلی پیروی نمیکرده اند.

ویژگی های منفی دیگر آنها هم بالا و پایین بردن سخت و دشوار آنها بود اما درب کرکره برقی دارای ریموت و موتور برقی است و کافیست یک دکمه را بفشارید تا این عملیات به صورت خودکار و بدون دخالت شما انجام شود.

مزیت ها و ویژگی های درب کرکره برقی

از جمله ویژگی های بارز آن پوشش کامل محل نصب است و شما هیچ دیدی به داخل ندارید و همین امر سبب میشود تا امکان و احتمال سرقت بسیار کاهش یابد علاوه بر ایمنی زیبایی ظاهری خاصی که درب کرکره برقی به فروشگاه شما میدهد میتواند زبان زد همه شود .

درب کرکره برقی

شما میتوانید بنرهای تبلیغاتی خودتان را براحتی روی این کرکره نصب کنید تا در زمان بسته بودن و پایین بودن آن هم موجب تبلیغ برند و فروشگاه شما شود و عموم بتوانند تشخیص دهند که فروشگاه شما چیست و در چه زمینه ای فعالیت دارد.

خصوصیت دیگر آن عایق بندی کامل مغازه شما است که در فصول سرد در زمان بسته بودن هوای سرد و برودت راهی برای نفوذ ندارد و همچنین در زمان بارش باران و برف آب نمیتواند به داخل نفوذ کند و دلیل آن هم عدم وجود روزنه در درب کرکره برقی میباشد.همچنین در فصل تابستان و گرما با تابش مستقیم نور آفتاب گرما راهی برای ورود ندارد و دما داخل فروشگاه ثابت خواهد ماند.

کاربردهای درب کرکره برقی

اما فقط این درب برقی برای فروشگاه ها و مغازه ها نیست و میتواند کاربرهای بسیار زیادی داشته باشد و در هر مکانی میتوان آنرا نصب کرد برای مثال برای درب پارکنیگ ها به جای اینکه از در های نسل قدیم و دو لنگه و یا سه لنگه و وزین استفاده کنید و هزینه ای مضاعف را برای برقی کردن و ریموت آن کنید میتوانید با پرداخت نصف آن از مزیت های درب کرکره برقی بهره مند شوید.علاوه بر درب ورودی منازل شما نیز میتوانید برای کارگاه خود نیز ار این درب بهره مند شوید و استفاده های لازم را ببرید.

انواع مختلف درب کرکره برقی

درب های برقی در بازار به وفور یافت میشوند اما کدام یک از آنها میتوانند برای شما مناسب و کارامد باشند این سوالی است که هر روزه مشتریان از ما دارند در این عنوان و موضوع قصد داریم تا پاسخ سوال شما را بدهیم

اگر به دنبال زیبایی ظاهری و جلوه ای دلنشین برای محل نصب خود هستید میتوانید از طرح های رنگی استفاده کنید برای مثال درب کرکره برقی چوبی میتواند بسیار چشم نواز باشد و نظر و دید افراد رهگذر را به خود جلب کند.

یا نوع شیشه ای که میتوانید داخل را هم ببینید و دید کاملی داشته باشید اما نکته مهم و بسیار جالب اینجاست که درب برقی شیشه ای شکننده نیست و مقاومت بالایی دارد.

تعمیر و نگهداری درب برقی شیشه ای

پس از اجرا و نصب کلیه کرکره ها و بعد از مدتی که از کارکردن آن میگذرد این سیستم نیاز به تعمیرات و برخی از موارد نگهداری و سرویس های دوره ای میباشد توصیه میکنیم هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس های موتور و روغن کاری های لازم کنید در این زمینه میتوانید از تکنسین های فنی ما درخواست کنید تا برای انجام این امور در محل حضور یابند لازم به ذکر است که کلیه خدمات پس از فروش تا یک سال برای شما به صورت رایگان میباشد و نیازی نیست تا هزینه ای هنگفت را بابت آن پرداخت کنید.

نمایندگی فروش درب برقی

برای خرید و تهیه این محصول میتوانید با کارمندان فروش ما تماس حاصل فرمایید برای دریافت لیست قیمت روزانه و اطلاع از قیمت های به روز شده میتوانید هر روزه در زمان مقرر از طریق سایت و یا شبکه های اجتماعی آگاه شوید.

فروش عمده درب کرکره برقی

همکاران محترم در سراسر ایران که در حوزه ما فعالیت دارند میتوانند با ارسال مدارک حقیقی و یا حقوقی خود از ما به صورت عمده خرید خود را انجام دهند و در صورت واجد شرایط بودن نیز میتوانند نماینده شرکت ما در استان و شهر خود شوند البته لازم به ذکر است که برای دریافت نمایندگی لازم است تا امکان سنجی های لازم از سوی شرکت و مدیریت انجام پذیرد و محدودیت هایی در زمینه اخذ نمایندگی فروش درب کرکره برقی وجود دارد بدین دلیل که مجموعه امیدی همیبشه به دنبال جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات خود در بالاترین سطح کیفی و بهترین قیمت میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *