ساخت کرکره برقی در استان اردبیل

ساخت کرکره برقی در باخرز

کرکره برقی در اصل یک درب اتوماتیک می باشد که از 2 قسمت اصلی تیغه کرکره و موتور کرکره ساخته شده است. کاربرد و وظیفه اصلی کرکره برقی ویژگی ضد سرقت بودن آن می باشد. تفاوت عمده کرکره برقی اتوماتیک با کرکره های سنتی قدیمی ، حرکت روان و اتوماتیک آن می باشد که دیگر دردسر های کرکره های قدیمی را ندارد. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در باخرز را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در باخرز

ساخت کرکره برقی در باخرز

هزینه کرکره برقی آلومینیومی در بازار باخرز

با وجود زیاد شدن هزینه های کرکره آلومینیومی در بازارهای دنیا، هزینه ی کرکره برقی آلومینیومی ارزان به مراتب در بازار های باخرز به صرفه بوده است و این نوع کرکره ها نسبتا پایدارتر می باشد.

بنابر این شرکت های رقیب کرکره ها با مناسب ترین کیفیت و بهترین قیمت در خدمت شما عزیزان هستند. همین طور در این مجموعه به خواص محصول کرکره برقی آلومینیومی را به هزینه ی کرکره برقی آلومینیومی ارزان به شما معرفی و به شما می فروشند که خیلی مقرون به صرفه با کیفیت و مناسب می باشد.

جنس کرکره برقی آلومینیومی در باخرز:

در ساخت کرکره برقی آلومینیومی از  تیغه آلومینیومی ضد زنگ و مقاوم بهره گیری می شود که  از ۳ نوع شمش یا پیلیت استفاده می کند. که نوع اول آن استاندارد یا به اصطلاح فابریک است که این هم در قیمت کرکره برقی آلومینومی نقش اصلی دارد ، ولی در کرکره ها شما می توانید قیمت کرکره برقی آلومینومی ارزان را از ما تهیه کنید، نوع دوم سرشاخه یا دی سی است که برخی از شرکت ها از آن استفاده می کنند و به شکل ذوب کردن ضایعات مازاد تیغه آلومینیوم و ساخت دوباره آن تولید می شود که از.جهت ماندگاری رنگ،صدا و استقامت در حد پایین تری نسبت به نوع فابریک دارد. نوع سوم تیغه که به هیچ عنوان توصیه نمی شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *