ساخت کرکره برقی در استان مرکزی

کرکره برقی در اراک

تولید انواع تیغه کرکره برقی در اراک با بهترین کیفیت در رنگ های مختلف توسط شرکت کرکره ها، که می توان گفت این شرکت با چندین سال تجربه در این زمینه می تواند به خوبی رضایت شما را جلب کند.

کرکره برقی در اراک

فرق کرکره های قدیمی با جدید

در گذشته در ساخت کرکره های برقی از موتورهایی استفاده می کردد که در زمان باز و جمع شدن سر و صدای زیادی را تولید می کرد که باعث ایجاد آلودگی های صوتی بسیاری می شد. اما این صدا فقط به خاطر موتورها نبود بلکه تیغه ها هم که از آلومینیوم بود خود به آن می افزود اما امروزه از موتورهایی استفاده می شود که صدای کمتری تولید می کنند و به جای تیغه آلومینیومی از تیغه های فولادی بی صدا بهره می برند . تیغه کرکره برقی فولادی دارای مزایای به مراتب بیشتری به نسبت آلومینیومی است که یکی از آنها مقاوم بودن در برابر ضربه می باشد .

کرکره برقی اراک

یکی از بهترین انواع کرکره های موجود در بازار کرکره برقی اراک است که خواهان زیادی به نسبت مدل های دیگر دارد . از مهمترین مزیت های این نوع کرکره مقاومت بالا دربرابر آفتاب و باران ، قیمت مناسب برای مغازه ها ، کم صدا بودن و برخی ویژگی های دیگر . محاسبه نمودن قیمت کرکره برقی با تیغه اراکی را به صورت تلفنی می توانید انجام دهید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *