ساخت کرکره برقی در استان ایلام

کرکره برقی در اهواز

هزینه تعمیر و نگهداری کرکره برقی پایین است. بدنه درب کرکره برقی در اهواز از هم بند شدن تیغه های باریک مسطح ساخته شده است که این تیغه های باریک عموماً از جنس گالوانیزه فوم دار یا آلومینیوم هستند که در دامنه وسیعی از رنگ ها موجود می باشند. اگر تصادفاً بدنه درب آسیب دید می توان هر کدام از تیغه های باریک سازنده بدنه درب کرکره برقی را به طور جداگانه تعویض کرد.

کرکره برقی در اهواز

عوامل موثر بر کیفیت کرکره برقی در اهواز

کيفيت درب کرکره ای اتوماتیک برقی ، طول عمر، زيبائي، ثبات رنگ تیغه کرکره اتوماتیک برقی و درخشندگي و ميزان توليد صداي درب کرکره ای برقی اتوماتیک بستگي به عواملي دارد که هنگام تولید مواد اوليه تا محصول نهائي بر آن تاثیر گذارند .

مواد اولیه مورد استفاده برای تولید درب کرکره ای برقی اتوماتیک اولین و مهم‎ترین عامل تعیین کننده در کیفیت تیغه کرکره برقی اراک است : تهیه بیلت مصرفی و کیفیت آن مثل بیلت ایرالکو با خلوص بالا یا استفاده از بیلت های دی سی یا بیلت ها ی به دست آمده از ذوب شمش به روش دی سی که در صورت هموژن شدن کیفیت بالائی برای تولید تیغه کرکره دارند و بیلت های حاصل از ذوب ضایعات آلومینیوم معروف به بیلت‎های تبدیلی که در پائین ترین سطح کیفی برای تولید تیغه کرکره قرار می گیرند . عامل دوم مراحل تولید تیغه کرکره برقی اتوماتیک است و نوع پرس مورد استفاده ، به کار بردن روانکار پرس برای تولید تیغه درب کرکره برقی اتوماتیک و آنادایز تیغه کرکره و عملیات حرارتی تیغه کرکره برقی را شامل می شود رنگ مورد استفاده در درب کرکره برقی و نوع کوره رنگ نیز در کیفیت تیغه کرکره برقی تولیدی اثر گذار هستند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *