ساخت کرکره برقی در استان تهران

کرکره برقی در تبریز

کرکره برقی در تبریز یا کرکره اتوماتیک تبریز هم به صرفه و اقتصادی و هم بسیار مستحکم هستند که این خصوصیات آن ها را یکی از پرطرفدار ترین انواع درب های صنعتی در بازار امروزه ساخته است. هر نوع از درب های کرکره برقی تبریز به طور منحصر به فردی سازمان دهی شده تا به خوبی با احتیاجات مشتری وفق داده شوند و می توانند به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند.

کرکره برقی در تبریز

مزایای استفاده از کرکره برقی در تبریز:

استفاده روز افزون درب کرکره برقي اتوماتیک و محبوبیت آن در دنيا به دليل مزاياي آن در مقايسه با درب‎هاي سنتي و انواع ديگر سيستم هاي کنترل تردد بوده است و اينجا به ذکرچند مورد خواهیم پرداخت.

استفاده درب اتوماتیک یا کرکره برقي براي همه افراد به آساني امکانپذير است. تيغه‎هاي مرغوب درب کرکره اتوماتیک برقی مقاومت بالا هنگام مواجه شدن با فرسايش دارند و سال ها نياز به رنگ آميزي و تعويض ندارند و همچنین هزینه سرويس و نگهداري بسيار کمتري نسبت به کرکره سنتي دارند. رنگ های متنوع تیغه‎های کرکره برقی اتوماتیک باعث طراحي آسان و هماهنگي کامل با دکوراسیون موجود محيط نصب مي‎شود.

قيمت و هزينه نصب کرکره‎هاي اتوماتيک برقي مقابل کارائي بالاي آن بسيار مقرون به صرفه است، با استفاده از سیستم مرکزی درب اتوماتیک کرکره ای می توان کنترل تعداد زیادی درب اتوماتیک کرکره ای را با تنها با یک ریموت کنترل و فشار یک دگمه در اختیار داشت .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *