ساخت کرکره برقی در استان ایلام

ساخت کرکره برقی در سمیرم

حدود چند سال است که از اختراع کرکره برقی می‌گذرد، ولی هنوز هم افرادی پیدا می شود که از کرکره معمولی یا دستی بهره گیری می‌کنند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در سمیرم را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در سمیرم

ساخت کرکره برقی در سمیرم

کرکره برقی مغازه در سمیرم

در اصل افراد هستند که به کارایی و امنیت کرکره برقی مغازه هنوز اعتماد نکرده اند و فکر می‌کنند که کرکره‌های قدیم بهترعمل می‌کنند، خب همیشه دیده‌اید که در قسمت آخر کرکره مغازه دو عدد قلاب در طرفین طراحی کرده‌اند تا با چهارچوب تراز شود و جا قفلی کرکره برقی را به آن قلاب‌ها بزنند؛
ولی در کرکره برقی شما چنین چیزی را نخواهید دید، چون به‌قدری قدرت کرکره برقی از لحاظ امنیتی زیاد است که احتیاجی به قفل زدن نیست و موتور کرکره برقی حکم قفل را دارد؛ چون فقط با ریموت خودش امکان به حرکت در آوردن آن وجود دارد. سیستم کرکره فروشگاه طوری طراحی‌ شده است که ریموت اصلی خود را فقط قبول می‌کند.

ابعاد و وزن تیغه های کرکره برقی بالکن در سمیرم

کرکره برقی های بالکن در سمیرم بعضا سایز بزرگتری نسبت به کرکره برقی پنجره دارد. در نتیجه با توجه به سایز بزرگتر ، تیغه مصرفی و وزن کلی دهنه بیشتر خواهد بود. بنابراین نصب موتوری که توان بالا بردن کرکره سنگین وزن تری را داشته باشد در خصوص کرکره های بزرگ بالکن متداول تر هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *