ساخت کرکره برقی در استان چهارمحال و بختیاری

ساخت کرکره برقی در اشنویه

هزینه ی کرکره برقی به دو فاکتور اصلی یعنی تیغه و موتور آن وابسته است. پرکاربردترین تیغه هایی که برای کرکره برقی استفاده می شود ، تیغه کرکره آلومینیوم و تیغه شفاف پلی کربنات می باشند. پرکاربرد ترین موتورهای کرکره برقی هم موتور تیوبلار و موتور ساید است. برای اندازه گیری هزینه ی کرکره برقی شما می بایست طول و ارتفاع را با هم اندازه گیری نمایید که همکاران عزیز ما در این قسمت شما را راهنمایی می کنند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در اشنویه را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در اشنویه

رنگ بندی کرکره برقی در اشنویه:

در رنگ بندی کرکره برقی باید به نوع طراحی و نمای ساختمان دقت شود و علاوه بر آن باید با محیط و فضای بیرون ساختمان نیز هارمونی و هماهنگی داشته باشد. رنگی که در تیغه های کرکره برقی استفاده می شود، عموما رنگ الکترواستاتیک بوده و علت محبوبیت آن عدم تغییر رنگ، استحکام و دوام بالاي اين رنگ در طول زمان ، مقاومت اين رنگ در برابر تابش اشعه خورشيد و شرایط محیطی ھمانند بارش باران و برف و یخ زدگی و افزایش مقاومت نسبت به فرسايش تيغه کرکره های برقی می باشد. کرکره برقی سفید به مراتب خیلی ارزان تر از تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف است .
رنگ های الکترواستاتیک چه نوع رنگ هایی هستند؟
رنگ ھای پودری الکترواستاتیک ذرات بسیار کوچکی ھستند که ھمان طور که از نام آن ھا مشخص است ، دارای بار مغناطیسی می باشند. این پودر ھا با تفنگ ھای مخصوصی بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند و به دلیل بار مغناطیسی داشتن شان، به صورت یکپارچه و یکدست بر روی سطوح می نشینند. سپس سطوح پوشیده شده توسط این رنگ ھا برای پخته شدن رنگ در کوره ھای حرارتی، در دمای بین 180 تا 220 درجه عمل آوری می شوند.

مزایای کرکره برقی در اشنویه :

– استفاده از تیغه های مرغوب کرکره برقی که در اشنویه هستند مقاومت بالایی در برابر فرسایش دارند و سال ها نیاز به رنگ آمیزی و تعویض ندارند .
– هزینه سرویس و نگهداری بسیار کم تری نسبت به کرکره های سنتی دارند .
– رنگ های متنوع کرکره برقی در اشنویه باعث طراحی آسان کرکره در هماهنگی کامل با محیط می شود .
– به دلیل وجود قفل الکترومکانیکی موجود در موتور دستگاه و قفل های برقی دیگری که قابلیت هماهنگی دارند ، کرکره برقی امنیت بالائی دارد و دیگر نیازی به استفاده از قفل و کلید نیست .
– کرکره برقی با تیغه های آلومینیومی هیچ گونه محدودیتی در آب و هواهای مختلف ندارد و از خشک ترین تا مرطوب ترین مناطق دنیا می توانند از کرکره برقی استفاده کنند .
– حرکت کرکره برقی با استفاده از موتور و تیغه مطلوب هیچ گونه صدایی ندارد .
– طراحی کرکره برقی به صورتی است که از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند .
– قیمت و هزینه نصب کرکره برقی در برابر کارائی بالای آن بسیار مقرون به صرفه است.
– سرعت نصب و اجرای کرکره برقی بسیار بالاست و باعث کاهش در زمان اجرای پروژه می شود.
– کرکره برقی هایی در اشنویه وجود دارند که از تیغه های پانچ شده استفاده می کنند و امکان دید طرف دیگر کرکره برقی را فراهم می کنند.
– با استفاده از سیستم مرکزی کرکره برقی می توان کنترل تعداد زیادی کرکره برقی را تنها با یک ریموت کنترل و فشار یک دکمه در اختیار داشت.
– کرکره برقی سبب کاهش آلودگی صوتی و تلفات انرژی گرمایش و سرمایش مخصوصا با استفاده از تیغه های فوم دار می شود.
– همچنین با نصب کرکره برقی، می توانید امنیت فروشگاه خود را تضمین کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *