ساخت کرکره برقی در استان همدان

ساخت کرکره برقی در دلگان

امروزه از کرکره برقی برای امنیت محیط و به عنوان یکی از درب های ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری، صنعتی و… استفاده می شود تا از ورود افراد خلافکار، نفوذ نور خورشید، باد، باران و صدا جلوگیری کنند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در دلگان را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در دلگان

کرکره برقی پارکینگ در دلگان:

تا چند سال پیش شما در هر جایی که قدم می زدید شاهد کرکره های دستی بودید. کسبه صبح ها با زحمت زیاد کرکره ی دستی مغازه ی خود را بالا می دادند و عصر ها آن را پایین می آوردند. یا نقاش هایی را می دیدی که در حال رنگ زدن کرکره های سنتی هستند. با گذشت زمان کرکره های دستی به علت جنس آهنی آن ها در مقابل باد و باران شکل زیبای خود را از دست می دادند و احتیاجی به رنگ آمیزی مجدد داشتند. بعضی زنگ می زدند و صاحبان خود را به زحمت می انداختند. کرکره های سنتی پس از چند سال خدمت به کاسبان و بازاریان آرام آرام جای خود را به کرکره های برقی دادند.

تیغه های کرکره برقی در دلگان:

برای انتخاب تیغه آلومینیوم به جنس، ابعاد و وزن کلی تیغه و توان موتور بسیار دقت داشته باشید. زمانی که انتخاب مناسب بین تیغه و موتور ایجاد شود تعادل برقرار می شود.

انواع تیغه کرکره برقی در دلگان:

آلومینیوم یا آکسترود در دلگان
تیغه فوم دار گالوانیزه
تیغه شفاف یا پلی کربنات در دلگان
تیغه پانچ دار یا همان سوراخ دار
تیغه فوم دار
تیغه رول گیتر در دلگان
تیغه کرکره پانچ در دلگان
تیغه کرکره پانچ، از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره می باشند . تیغه های پانچ دار اکثرا به شکل ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم برای زیبایی و نفوذ نور به داخل محیط نصب می شوند. از این نوع تیغه کرکره پانچ در پارکینگ ساختمان های جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شوند. این نوع تیغه کرکره از مدل تک جداره هستند و از نظر مکانیکی مقاومت کمتری نسبت به دیگر کرکره ها دارند. برای استفاده از این نوع کرکره بهتر است که حداکثر تا ۶ عدد تیغه پانچ باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *