ساخت کرکره برقی در استان همدان

ساخت کرکره برقی در زرندیه

 

تجهیزات جانبی به کار رفته در کلیه پروژه های کرکره برقی از نوع تجهیزات کاملا استاندارد و تایید شده می باشد. و کلیه محصولات فوق داری گارانتی و ضمانت نامه معتبر هستند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در زرندیه را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در زرندیه

کرکره برقی آلومینیوم در زرندیه:

بشر همواره در پی ساده کردن امور خود بوده است. برای مثال انسان ها در گذشته ها که هنوز کرکره های برقی ساخته نشده بود، برای بستن درب مغازه خود، احتیاج به قفل و کلید داشتند. با این وجود باز هم سارقان، به اسانی قفل ها را باز می کردند. کرکره های قدیمی که با زحمت و زور زیاد از بالا به پایین کشیده میشد، مشکلات زیادی داشتند. علاوه بر زحمت و سختی کار، نا امن بودن، نداشتن ذخیره انرژی از بزرگ ترین مشکلات کرکره های قدیمی بود. پس از مدتی کرکره های برقی آلومینیوم برای ساده کردن کار بشر درست شده است.

این کرکره ها که بعضی ها به رنگ سفید هستند، در درب های مغازه ها و فروشگاه های زرندیه کاربرد زیادی دارد. علاوه بر آسانی باز و بسته شدن درب امنیت کرکره های برقی آلومینیومی  در زرندیه خیلی زیاد است. به این علت سارقان به آسانی نمی توانند آن ها را باز کنند. برای باز کردن این کرکره ها در زرندیه به وسیله ی سارقان، می بایست ضربه های زیادی به کرکره وارد شود. این باعث شده سارقان، به هیچ عنوان نزدیک کرکره های برقی آلومینیومی نشوند. کاربرد دیگر کرکره برقی آلومینیومی، هک شدن اسم فروشگاه یا مغازه روی کرکره است. به شکلی که با بستن کرکره، شما می توانید تبلیغ نام فروشگاه خود را در مواقعی که فروشگاه شما تعطیل است انجام دهید. این کرکره ها ضد خش هستند و رنگ ثابتی دارند.

کرکره برقی آلومینیومی زرندیه تنها مختص فروشگاه ها نیست. در ساختمان هایی که پارکینگ های چند طبقه دارند، از این کرکره ها به منظور جلوگیری از دسترسی سارقان به ماشین ها استفاده می شود. علاوه بر آن در فصل سرما، به منظور حفظ انرژی گرمایی می توان از کرکره برقی آلومینیومی استفاده کرد. کاربرد دیگر این نوع کرکره برقی در ساختمان ها، حفظ آرامش هنگام باز و بسته شدن درب ها است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *