ساخت کرکره برقی در استان اردبیل

ساخت کرکره برقی در شوط

قیمت کرکره برقی درب ریموت دار خیلی مناسب می بایست از مواد اولیه خالص و آلومینیومی ساخته شود. این نوع از تیغه کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار که ریخته گری ساخته شده ، نسبت به تیغه کرکره برقی یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود استحکام پایین تری دارد. چنان چه تمایل به ساخت کرکره برقی در شوط را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در شوط

ساخت کرکره برقی در شوط

مراحل ساخت تیغه در شوط:

مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد : فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود ، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی اتوماتیک  چنین فرایندی صورت نپذیرد.

کرکره پنجره در شوط یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین کرکره های برقی برای مصرف های مسکونی و اماکن عمومی است. مجموعه منظم و مستحکمی از تیغه کرکره برقی ریموت دار ، می تواند دژی محکم و غیرقابل نفوذ برای محیط شما به ایجاد کنند. می توان از انواع کرکره برقی ریموتی به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ بهره گیری کرد. رول کرکره ارتفاعی در حدود ۳۰ سانتی متر از ارتفاع کل را اشغال می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *