هزینه ساخت کرکره برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد

ساخت کرکره برقی در هریس

کرکره برقی ضد سرقت در ساختمان ها ،ویلا ها،کارخانجات و سوله ها تا حد دلخواه شما مورد استفاده قرار می گیرد. کرکره برقی پنجره قابل کنترل با ریموت است و ایمنی بسیار زیادی دارد . این کرکره های برقی علاوه بر امنیت و زیبایی عامل مهمی در ذخیره انرژی و زیبایی ساختمان و ویلا ها می باشند. در خصوص کرکره برقی پنجره گفته شده که در برخی مورد ها کرکره برقی خودکار بیرون نصب می گردد و رول آن به سمت بیرون می باشد.  در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در هریس را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در هریس

انواع کرکره برقی در هریس:

1. کرکره برقی پارکینگ در هریس
2. کرکره برقی مغازه در هریس
3. کرکره ضد سرقت پنجره و بالکن در هریس
4. کرکره برقی سوله کارخانه در هریس
5. کرکره برقی درب ضد سرقت
در ادامه هریک از این کرکره ها را توضیح خواهیم داد.

کرکره برقی پارکینگ در هریس:

در حال حاضر با پیشرفت فناوری و انجام شدن بسیاری از کارها به شکل خودکار استفاده از کرکره برقی پارکینگ خیلی فراگیر شده است و کرکره برقی به 2 علت اهمیت بسیاری دارد :
1) سهولت در هنگام ورود و خروج با اتومبیل به پارکینگ منازل
2) امنیت بیشتر
به شکل کلی کرکره برقی یا برای درب اصلی ساختمان و یا برای امنیت بیشتر بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم نصب می گردد. در انتخاب کرکره برقی پارکینگ توجه به 2 مورد خیلی ضروری است:
1)انتخاب تیغه مناسب
2) انتخاب موتور مناسب

کرکره برقی مغازه در هریس:

سال های زیادی است که از اختراع کرکره برقی مغازه می‌گذرد؛ ولی همچنان افرادی وجود دارند که از کرکره معمولی یا دستی بهره گیری می‌کنند. در اصل این افراد به کارایی و امنیت کرکره برقی مغازه هنوز اعتماد نکرده اند و فکر می‌کنند که کرکره‌های قدیم بهتر کار می‌کنند، خب همواره دیده‌اید که در بخش آخر کرکره مغازه 2 عدد قلاب در طرفین طراحی کرده‌اند تا با چهارچوب تراز شود و جا قفلی کرکره برقی را به آن قلاب‌ها بزنند؛ ولی در کرکره برقی شما چنین چیزی را مشاهده نمی کنید، چون به‌قدری قدرت کرکره برقی از لحاظ امنیتی بالاست که نیازی به قفل زدن نیست و موتور کرکره برقی حکم قفل را دارد؛ چون فقط با ریموت خودش امکان به حرکت در آوردن آن وجود دارد. سیستم کرکره فروشگاه طوری طراحی‌ شده است که ریموت اصلی خود را فقط قبول می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *