ساخت کرکره برقی در استان گلستان

ساخت کرکره برقی در گمیشان

قیمت کرکره برقی به 2 فاکتور اصلی یعنی تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی بستگی دارد. بهترین تیغه هایی که برای کرکره برقی استفاده می شود، تیغه کرکره آلومینیوم و تیغه شفاف پلی کربنات می باشند. پرکاربرد ترین موتورهای کرکره برقی هم موتور تیوبلار و موتور ساید می باشد . برای محاسبه قیمت کرکره برقی شما می بایست طول و ارتفاع را با هم اندازه گیری نمایید که همکاران عزیز ما در این قسمت شما راهنمایی خواهند کرد. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در گمیشان را داشته باشید می توانید با متخصصان ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در گمیشان

رنگ بندی کرکره برقی در گمیشان:

در رنگ بندی کرکره برقی باید به نوع طراحی و نمای ساختمان دقت شود و علاوه بر آن باید با محیط و فضای بیرون ساختمان نیز هارمونی و هماهنگی داشته باشد. رنگی که در تیغه های کرکره برقی استفاده می شود، عموما رنگ الکترواستاتیک بوده و علت محبوبیت آن عدم تغییر رنگ، استحکام و دوام بالاي اين رنگ در طول زمان ، مقاومت اين رنگ در برابر تابش اشعه خورشيد و شرایط محیطی ھمانند بارش باران و برف و یخ زدگی و افزایش مقاومت نسبت به فرسايش تيغه کرکره های برقی می باشد. کرکره برقی سفید به مراتب خیلی ارزان تر از تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف است .

نصب کرکره برقی در گمیشان:

چنان چه قصد بازسازی کلی واحد تجاری خود را در گمیشان داشته باشید می توانید با حوصله و کیفیت ریل های غیر استاندارد قدیمی را از دل دیوار بیرون کنید و ریل استاندارد کرکره برقی را نصب نمایید و بعد کرکره برقی را بر روی ریل و شاسی جدید نصب کنید. به شکل معمول بازسازی ها تنها شامل کرکره برقی نمی شوند و نما و تابلوی مغازه ها هم موقع بازسازی نوسازی خواهند شد. می بایست توجه داشته باشید، نصب کرکره برقی تازه باید به عنوان نخستین مرحله موقع بازسازی واحد تجاری انجام شود و بعد تابلو و نمای ساختمان اجرا گردد تا دورپیچ رول توسط تابلوی جدید و شاسی و ریل ها توسط نمای جدید کاور شود. در نصب کرکره برقی می بایست حتما 2 مرحله را انجام دهید.
1.جداسازی و فک کرکره قدیمی
2.شاسی کشی و نصب کرکره جدید
ولی توجه به این نکته قابل اهمیت می باشد که جداسازی کرکره قدیمی ، زمان نصب و همچنین قیمت نصب کرکره برقی اندکی بیشتر از هزینه نصب آن برای مغازه نوساز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *