ساخت کرکره برقی در استان گلستان

ساخت کرکره برقی در میاندرود

همان طور که در بالا به نصب کرکره برقی اشاره شد می خواهیم درباره انواع نصب کرکره برقی در میاندرود هم نیز در این مطلب اشاره کنیم. کرکره برقی در اصل یک درب اتوماتیک می باشد که از 2قسمت اصلی تیغه کرکره و موتور کرکره درست می شود. کاربرد و وظیفه اصلی کرکره برقی خاصیت ضد سرقت بودن آن می باشد. تفاوت عمده کرکره برقی اتوماتیک با کرکره های سنتی قدیمی، حرکت روان و خودکار آن می باشد که دیگر دردسر های کرکره های قدیمی را ندارد. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در میاندرود را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در میاندرود

مراحل ساخت تیغه کرکره برقی در میاندرود:

مراحل تولید تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود در میاندرود به این شکل است که: فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به صورت تیغه کرکره از قالب بیرون بیاید، سبب بیشتر شدن دوام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی در میاندرود خواهد شد و همین طور در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می گردد که احتمال دارد در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی اتوماتیک  چنین فرایندی انجام نشود.

کرکره پنجره یکی از پر مصرف ترین کرکره های برقی برای منازل مسکونی و اماکن عمومی در میاندرود است. مجموعه منظم و مستحکمی از تیغه کرکره برقی ریموت دار ، می تواند دژی قوی و غیرقابل نفوذ برای محیط شما ایجاد کند. می توان از انواع کرکره برقی ریموتی به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ در میاندرود بهره گیری کرد. رول کرکره ارتفاعی در حدود ۳۰ سانتیمتر از ارتفاع کل را اشغال خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *