ساخت کرکره برقی در استان گلستان

ساخت کرکره برقی در پلدختر

این روزها می بینیم که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است، و از این رو می توان دید که ساخت و نصب کرکره برقی هر روز در حال رشد می باشد. احتمالا در چند دهه ی گذشته تنها تعداد معدودی از مغازه ها از کرکره برقی استفاده می کردند. ولی با توسعه تجارت و همین طور تمرکز برخی از واردکنندگان صنعتی بر روی این محصول، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می کنند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در پلدختر با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در پلدختر

سیستم های هوشمند سازی کرکره برقی در پلدختر:

موضوع هوشمند سازی منزل تنها به مدیریت و کنترل اجزا مثل چراغ ها محدود نمی شود، این سیستم میتواند به اجزای اضافی مثل کرکره برقی نیز افزوده شود و توسط آن کرکره برقی را با موبایل کنترل کرد.

سیستم کنترل کرکره برقی چگونه کار میکند در پلدختر:

این سیستم با اتصال یک دستگاه رابط به موتور کرکره برقی تمامی دستورات ارسال شده از طرف شما را دریافت کرده و آن ها در مدارهای قابل کنترل تعبیه شده ذخیره میکند، این دستگاه قابلیت ارتباط با گوشی همراه هوشمند را داشته به طوری که به وسیله وای فای به آن متصل میشود و دستورات لازم را اجرا می کند. البته به غیر از وای فای میتوان سیستم کنترل هوشمند کرکره برقی را به اینترنت نیز متصل کرد و توسط سرور های آنلاین دستورات لازم را به آن ارسال کرده و یا از وضعیت کرکره برقی با خبر شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *