ساخت کرکره برقی در استان چهارمحال و بختیاری

ساخت کرکره برقی در گتوند

کرکره برقی انواع گوناگونی دارند که کرکره برقی ضدسرقت یکی از انواع آن ها می باشد. کرکره برقی ضدسرقت از تیغه های فولادی بدست می اید که مقاومت زیادی در برابر ضربه دارند. با استفاده از کرکره برقی ضدسرقت، می توانید امنیت منزل و محیط کار خود را فراهم کنید. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در گتوند را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در گتوند

از کرکره برقی فولادی در کجاها استفاده می کنند؟

1) کرکره پنجره در گتوند: در حال حاضر برای حفاظ پنجره ها از کرکره برقی فولادی در گتوند استفاده می کنند و می بایست این را هم در نظر داشته باشید که کرکره ها حفاظ مناسبی برای پنجره ها خواهد بود.
2) استفاده برای اماکن تجاری گتوند که احتیاج به امنیت زیادی دارند. مانند: بانک ها، صرافی ها و طلا فروشی ها، اماکن عمومی و کرکره مغازه

قیمت کرکره برقی فولادی در گتوند

کرکره فولادی در گتوند نسبت به کرکره برقی آلومینیومی قیمت بالاتری دارد به همین دلیل کمتر مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد. کرکره برقی فولادی در گتوند نسبت به انواع کرکره برقی های دیگر قیمت بالاتری دارد، اما این نکته را باید متذکر شوم که در کیفیت و مقاومت حرف اول را میزند. استفاده ازکرکره برقی فولادی گتوند در محوطه های داخلی مثل پنجره‌ها می‌تواند تاثیر مهمی داشته باشد. شما می‌توانید با نصب کرکره فولادی در درب و پنجره‌های منزل خود به هرشکل که می‌خواهید باز و بسته شدن آن‌ها را مدیریت کنید. قیمت کرکره برقی فولادی مناسب را میتوانید از شرکت قصر امن که خود تولید کننده بهترین انواع درب های اتوماتیک و کرکره های برقی است پیگیری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *