ساخت کرکره برقی در استان ایلام

کرکره برقی در مرند

یکی دیگر از انواع تکنولوژی های نوین ساختمانی کرکره برقی می باشد که  این نوع از کرکره برقی در مرند به طور کلی جایگزین مناسبی برای کرکره معمولی فروشگاه ها می باشد. دلیل بوجود آمدن کرکره برقی سهولت در امور بشریت می باشد و هدف از طراحی و تولید انبوه آن راحت تر کردن جابجایی این کرکره هاست چرا که در گذشته از درب ها و یا کرکره های مشبک و یا کانالی استفاده می شده است که برای جابجایی آن باید به صورت دستی عمل کرد که انرژی زیادی از شخص را میخواست, پس از گذشت مدتی هم تکان دادن آن سخت تر می شد برای اینکه لولاهای کرکره بوسیله روغن روان بودند و پس از خشک شدن و از بین رفتن چربی بین لولاها کرکره به سختی جابجا میشد. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در مرند می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در مرند

کرکره برقی در مرند

معمولاً کرکره برقی یا برای درب ورودی اصلی پارکینگ و یا برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم ( درب پیلوت ) نصب می شود. باید توجه داشت که کرکره برقی چه به عنوان درب اصلی پارکینگ و چه بعنوان درب دوم و یا درب بعد از رمپ نصب شود نحوه ی اجرا و نوع موتور و تیغه آن تفاوتی ندارد و در مجموع با توجه به اینکه کرکره برقی در تبریز بصورت رنگ آمیزی شده و بهمراه موتور نصب می شود بسیار سریعتر و البته ارزانتر و مقرون بصرفه تر از ساخت درب آهنی و نصب جک برقی پارکینگ می باشد ، ولی حتماً باید در ساخت آن نکات ریز فنی مورد توجه قرار گیرد و در صورت امکان به رنگهای غیر سفید ساخته شود تا اینکه با نمای ساختمان هماهنگی بیشتری داشته باشد. در زیر توضیحاتی مختصر در مورد چگونگی انتخاب کرکره برقی پارکینگ تقدیم حضورتان خواهد شد .

وقتی مخترعان و متفکران این مشکل را دیدند تصمیم گرفتند تا همین روال دستی را تبدیل به اتوماتیک کنند تا از تداخل دستی جلوگیری شود شاید فکر ساده ای به نظر آید که توسط یک موتور برقی کرکره جابجا شود اما باز هم نیاز به پیاده سازی طرح ها و نقشه های علمی است و آزمون خطا هم باید انجام شود تا عملکرد و خطاهای این سیستم به طور کامل برطرف شود و سپس به بازار عرضه گردد.اما اگر بخواهیم بدانیم که درب های اتوماتیک یا همان کرکره های برقی به چه زمانی برمیگردد باید بگوئیم که در حدود دوهزار سال پیش در یونان باستان اقدام به طراحی این کرکره ها کردند الیته ناگفته نماند که اتوامتیک وار بون این درب ها بوسیله برق نبود اما دخالتی هم توسط دست در این میان نبوده است.اما این مکانیزم توسط فشار آب و منابع طبیعی و انرژی گرمایی انجام میشده تا کرکره ها و درب ها جابجا شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *