ساخت کرکره برقی در استان اردبیل

ساخت کرکره برقی در زاوه

هزینه ی کرکره برقی به انواع، تیغه و مدل کرکره وابسته است . کرکره برقی ما از جنس‌ها و موتورهای گوناگونی ساخته می‌شوند و همین طور بر اساس احتیاج و فضای مورد نظر شما قیمت‌ های گوناگونی دارند. از کرکره‌ برقی می‌توان در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و یا ساختمان‌ها و بانک‌ها بهره گیری کرد. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در زاوه را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در زاوه

ساخت کرکره برقی در زاوه

انواع تیغه جهت کرکره برقی پارکینگ در زاوه

پر استفاده ترین تیغه ای که برای تیغه کرکره برقی پارکینگ در زاوه استفاده می شود، آلومینیومی است که در درب های کرکره ای پارکینگ مسکونی با ابعاد کوچک تا متوسط ، تیغه سبک و در درب های کرکره ای پارکینگ با ابعاد بزرگ، تیغه ضخیم و سنگین بهره گیری می شود. نکته دیگری که در انتخاب نوع تیغه کرکره برقی پارکینگ در زاوه باید به آن توجه شود، میزان سر و صدای تولید شده در زمان باز و بسته کردن کرکره است. این صدا به علت حرکت لولا گونه تیغه های کرکره نسبت به همدیگر به خصوص در دور ابتدایی که قطر رول کم است و نیاز است تیغه ها زاویه زیادتری را بچرخاند به وجود می آیند.

کرکره برقی پارکینگ در زاوه

امروزه  درب های اتوماتیک پارکینگ در زاوه طرفداران زیادی را جذب کرده است و تقریبا در هر جایی می‌توانیم آن ها را ببینیم. در حال حاضر با توجه به ارتقای امنیت درب های ورودی، اکثر یا حتی تمام درب هایی که در پارکینگ ها استفاده می شوند اتوماتیک هستند، تا با این کار بسیاری از ضعف های سیستم امنیتی ساختمان برطرف و آسایش و راحتی مردم بیشتر شود. از انواع درب های پارکینگ اتوماتیک می توان درب‌های پارکینگ یک لنگه، دولنگه، کشویی، زیر سقفی و لولایی که براساس نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند را نام برد. یکی از متداول ترین درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک لولایی می باشد که برای ورودی های صنعتی و خانگی استفاده میشود. نیاز زیاد مردم به درب اتوماتیک لولایی کمپانی ها را بر آن داشته است تا در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف از درب های اتوماتیک اقدام کرده و به بازار عرضه کنند. از مزیت های این درب های اتوماتیک پارکینگ میتوان به صرفه جویی در وقت، امنیت و زیبا کردن ساختمان ها اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *