ساخت کرکره برقی در استان مرکزی

ساخت کرکره برقی در عسلویه

هزینه ی کرکره برقی از کرکره های سنتی و قدیمی زیادتر است. این نوع کرکره به شکل برقی و با بهره گیری از ریموت کنترل بالا و پایین می شود. در کرکره برقی با توجه به کاربردهای گوناگون آن از تیغه و موتورهای مختلف استفاده می شود. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در عسلویه را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در عسلویه

کرکره برقی سوله کارخانه در عسلویه

در ساخت کرکره برقی سوله عسلویه کارخانه باید به ابعاد و وزن بالای کرکره برقی نیز توجه کرد و معمولا از موتور ساید استفاده می کنند. مزیت دیگر این موتورهای کرکره این است که در صورت خرابی از بیرون قابل تعمیر و تعویض می باشند و نیازی نیست که کل کرکره پایین آورده شود. با توجه به تردد ماشین آلات و افراد مختلف از زیر کرکره برقی سوله صنعتی و انبار، حتما لازم است برای آن سنسور ایمنی نصب شود، تا در صورتی که در زیر کرکره برقی شخصی یا وسیله ای قرار داشته باشد ، از حرکت کرکره برقی جلوگیری شود.لازم به ذکر است قیمت سنسورهای ایمنی در مقایسه با کل درب کرکره ای بسیار ناچیز است و نصب
آن حتما توصیه می گردد.

کرکره برقی درب ضد سرقت در عسلویه

کرکره برقی درب ضد سرقت در عسلویه از تیغه‌های فولادی ساخته می شوند. تیغه های فولادی در برابر ضربه ها و آسیب ها مقاوم هستند. بنابراین با استفاده از کرکره برقی درب ضد سرقت با تیغه‌های فولادی ، امنیت پارکینگ و فروشگاه خود را تضمین کنید. متاسفانه ، این تصور وجود دارد که همه انواع کرکره برقی با هر نوع کرکره و تیغه ای ، ضد سرقت هستند.
اما یک کرکره برقی معمولی ، اگرچه امنیت فروشگاه یا خانه شما را افزایش می دهد اما با کرکره برقی ضد سرقت تفاوت های زیادی دارند. این کرکره‌ها با فناوری‌های جدید و کانال‌های تقویت شده، مانع از خم شدن تیغه‌ها می‌شوند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *