ساخت کرکره برقی در استان همدان

ساخت کرکره برقی در بینالود

کرکره برقی، در زمان های گذشته مغازه دارها برای اینکه درب مغازه های خود را ببندند از چوب استفاده می کردند اما با پیشرفت تکنولوژی و علم درب های کرکره برقی جای این درب های قدیمی را گرفتند. برای این که درب منازل و یا سایر اماکن به آسانی باز و بسته شود ، نصب درب اتوماتیک ، به شما پیشنهاد می شود. بعنوان مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ ، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست. این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که به راحتی خراب نشود و علاوه بر امنیت ، رفاه را نیز برای شما به ارمغان بیاورد . کرکره برقی تا حد بسیار زیادی تضمین کننده و تامین کننده امنیت یک محیط می تواند باشد . در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در بینالود را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در بینالود

قسمت هوشمند در کرکره های برقی بینالود چگونه به ما کمک می‌کند؟

قسمت دیگر درب­ های کرکره برقی در بینالود سیستم کنترل و دستور حرکت می باشد که به شکل معمول هم به شکل دکمه ای و هم به شکل کنترل از راه دور این قابلیت را فراهم می سازد. این سیستم که می تواند با سنسور فوتوسل یا چشمی هم همراه باشد، دستور حرکت در 2 طرف و توقف را به موتور خواهد داد. فوتوسل های مورد استفاده در این سیستم به شکل معمول دارای فرستنده و گیرنده مادون قرمز می باشد که در 2 طرف درب نصب شده و زمانی که یک جسم این ارتباط را قطع می کند رله ای که در چشمی گیرنده قرار می گیرد تغییر حالت داده و دستور ایستادن و برگشت درب به بالا را به سیستم کنترل حرکت می فرستد.

اغلب موتورهای ساید در بینالود به همراه سیستم کنترلی به خصوص خود فروخته می شوند در حالی که این سیستم برای موتورهای توبلار معمولا به شکل جداگانه تهیه می شود. این سیستم قادر است با نصب یک فلاشر در معبر خارجی درب هم همراه شود تا باز شدن درب و خروج احتمالی یک ماشین را به سایر عابرین هشدار داده و از به وجود آمدن حادثه حین خارج شدن خودرو از پارکینگ کم کند. نصب فلاشر بر روی درب هایی که جهت خروج خودرو استفاده نمی شوند ضروری نیست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *