ساخت کرکره برقی در استان ایلام

ساخت کرکره برقی در رضوانشهر

شرکت کرکره ها با بهره گیری از انواع موتورهای هوشمند ساید و توبلار دارای برق AC و DC موتور مورد نظر شما را از نظر هزینه و تأمین سطح امنیتی در اختیار شما قرار می دهد. نوآوری جدید شرکت کرکره ها در زمینه انواع کرکره های برقی استفاده از موتورهای هوشمند ویگور DC دارای سیستم دزدگیر ، آنتی کراش و قفل برقی اتوماتیک از داخل برای زیاد کردن سطح ایمنی و امنیت محیط مورد نظر شما می باشد. چنان چه تمایل به ساخت کرکره برقی در رضوانشهر را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در رضوانشهر

ساخت کرکره برقی در رضوانشهر

ریل کرکره برقی در رضوانشهر:

قسمت دیگر درب های کرکره ای برقی ریل های مورد استفاده در 2 طرف درب می باشند که 2 سر تیغه ­ها را در خود جای می دهند. این کار باعث می شود کرکره ها در مسیر خود به بالا و پایین بروند و از حالت عمودی خارج نشوند. علاوه بر این این 2 ریل در طرفین با جلوگیری از حرکت تیغه ها به داخل یا خارج از ضدسرقت بودن این درب ها را باعث می شوند. دقت در نصب ریل ها در رضوانشهر به شکل کاملا عمودی و در راستای همدیگر می تواند به بی صدا عمل کردن درب کمک شایانی کند.

برای درب های کرکره برقی در رضوانشهر استفاده از 3 نوع ریل متداول است که در ادامه به شکل خلاصه معرفی می گردند. نوع اول ریل های معمولی از جنس آلومینیوم می باشند که با بهره گیری از پیچ های اتوماتیک بر روی پروفیل فولادی با عرض 4 سانتی متر نصب می شوند. این ریل ها بعد از نصب از  عرض ورودی هر طرف ۶ سانتی متر کم می کنند که این مورد برای درب های پارکینگ کوچک می تواند مشکل ساز باشد. البته در صورتی که فریم گذاری قبل از انجام نمای ساختمان انجام شود می توان این مشکل را تا حدی برطرف نمود. نوع دوم ریل های مورد استفاده جهت درب کرکره اتوماتیک ریل های پشت پروفیل دار هستند.

این نوع ریل از پیش بر روی پروفیل ها پیچ شده اند و یا کلا ساختار یکپارچه ای با پروفیل دارند. نوع سوم ریل­ ها که می توان آن ­ها را نسبت به 2 نمونه ­ی دیگر بهترین نوع ریل کرکره برقی در رضوانشهر دانست، ریل فولادی با ورق ۲ میلیمتری می باشد که از استحکام و امنیت زیادتری نسبت به سایر انواع ریل برخوردار می باشد. هر 3 نوع ریل های کرکره برقی  را می توان با مویی پرز بلند عایق ­بندی کرد. این کار تاثیر زیادی بر جلوگیری از ورود گرد خاک و سرو صدا به فضای داخلی ساختمان دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *