ساخت کرکره برقی در استان مرکزی

ساخت کرکره برقی در جلفا

اگر به دنبال خرید کرکره برقی مناسب هستید، بهتر است پیش از هر خرید، اطلاعات کاملی در مورد محصول کسب نمایید. فروشگاه اینترنتی کرکره برقی در جلفا، توضیحات جامع و کاملی در مورد انواع کرکره برقی ارائه خواهد داد. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در جلفا را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در جلفا

ساخت کرکره برقی در جلفا

کرکره برقی گالوانیزه در جلفا:

کرکره برقی در جلفا با تیغه های گالوانیزه، از ورق های گالوانیزه 2 جداره درست شده است. بین جداره ها پلی اورتان تزریق می شود. با در نظر داشتن جنس مواد اولیه که در ساخت کرکره برقی گالوانیزه استفاده می شود، می توان این کرکره برقی را نامرغوب ترین نوع کرکره برقی نامید. نامرغوب بودن به معنای ندشاتن مفید بودن نخواهد بود. کرکره برقی گالوانیز عایق صدا و حرارت می باشد. طراحان دکوراسیون از این نوع کرکره برقی می توانند برای محیط هایی که عایق صدا و حرارت است استفاده نمایند. امنیت این کرکره ها ضعیف است. به این  دلیل بهتر است از آن ها در دکوراسیون داخلی ساختمان ها یا مکان هایی که امنیت در آن ها حائز اهمیت نیست، استفاده کرد.

کرکره برقی پلی کربنات در جلفا:

کرکره برقی با تیغه پلی کربنات، کرکره مورد علاقه معماران می باشد. از آن جایی که کرکره برقی پلی کربنات ظاهری شفاف و طلق مانند دارد، مناسب فروشگاه ها و مراکز خرید می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *