ساخت کرکره برقی در استان اردبیل

ساخت کرکره برقی در قصرقند

کرکره برقی برای انواع درب های تجاری،مسکونی،صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.برای بالا و پایین بردن کرکره از ریموت بهره گیری می شود که این کار سبب استفاده اسان از آن می شود. کرکره برقی امنیت خیلی زیادی را در ساختمان ایجاد می کند و سرعت زیاد رول شدن آن این کرکره ها را به یک محصول پر طرفدار تبدیل کرده است. برای نصب کرکره برقی می بایست به محیط مورد استفاده دقته داشته باشید. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در قصرقند را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در قصرقند

ساخت کرکره برقی در قصرقند

کرکره برقی آلومینیوم در قصرقند:

بشر همواره در پی ساده کردن امور خود بوده است. برای مثال انسان ها قبلا که تا به حال کرکره های برقی ساخته نشده بود، برای بستن درب مغازه خود، نیاز به قفل و کلید داشتند. با این وجود باز هم سارقان، به راحتی قفل ها را باز می کردند. کرکره های قدیمی که با زحمت و زور زیاد از بالا به پایین کشیده می شد، عیوب زیادی داشتند. علاوه بر زحمت و سختی کار، نا امن بودن، عدم ذخیره انرژی از بزرگترین عیوب کرکره های قدیمی بود. بعد از مدتی کرکره های برقی آلومینیوم به منظور آسان سازی کار بشر ساخته شد. این کرکره ها که اکثرا به رنگ سفید دیده می شود، در درب های مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد زیادی دارد.

علاوه بر آسانی باز و بسته شدن درب امنیت کرکره های برقی آلومینیومی بسیار زیاد است. به همین دلیل سارقان به راحتی نمی توانند آن ها را باز کنند. برای باز کردن این کرکره ها توسط سارقان، باید ضربه های متعدد و زیادی به کرکره وارد شود. همین امر باعث می شود سارقان، به هیچ عنوان نزدیک کرکره های برقی آلومینیومی نشوند. کاربرد دیگر کرکره برقی آلومینیومی، هک شدن اسم فروشگاه یا مغازه روی کرکره است. به طوری که با بستن کرکره، شما می توانید تبلیغ نام فروشگاه خود را در زمانی که فروشگاه شما تعطیل است انجام دهید. این کرکره ها ضد خش هستند و رنگ ثابتی دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *