ساخت کرکره برقی در استان گلستان

ساخت کرکره برقی در دهلران

کرکره برقی با تیغه های آلومینیومی هیچ محدودیتی در آب و هواهای مختلف ندارد و از خشک ترین تا مرطوب ترین مناطق دنیا می توانند از کرکره برقی استفاده کنند. همین طور کرکره برقی به صورتی است که از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در دهلران را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در دهلران

ساخت کرکره برقی در دهلران

کرکره برقی فولادی در دهلران

کرکره های برقی فولادی مانند سایر کرکره های برقی ها هستند. فقط با این تفاوت که تیغه ها و ریل به کار رفته در آن از جنس فولاد است. به این دلیل است که این نوع کرکره ها پایداری، دوام، استحکام و مقاومت بهتری دارند. البته می بایست این نکته را هم در نظر داشته باشید که امنیت و زیبایی کرکره فولادی از کرکره های آلومینیومی و انواع دیگر موجود در بازار برتر است.

ویژگی ها و مزیت های کرکره های فولادی در دهلران

این کرکره فولادی، ضد ضربه و مقاوم در برابر فرسایش و عواملی مثل انواع فشارها، انواع ضربه ها، طوفان و باران و تغییرات شدید دما می باشد. کرکره فولادی ضد سرقت واقعی می باشد، یعنی سیستم امنیتی بالایی دارد و نسبت به کرکره های آلومینیومی از بالاترین سطح امنیتی برخوردار است. کرکره های آلومینیومی دارای استحکام ضعیفی در برابر فشار و ضربه هستند و بعد از مدتی به صدا افتاده و تیغه ها از هم جدا می شوند و نیاز به تعویض دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *