ساخت کرکره برقی در استان مرکزی

ساخت کرکره برقی در منوجان

کرکره برقی به علت داشتن قفل الکترومکانیکی در موتور دستگاه و قفل های برقی دیگری که امکان هماهنگی دارند ، امنیت بسیار زیادی دارد که دیگر احتیاجی به استفاده از قفل و کلید نخواهد بود. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در منوجان را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در منوجان

تیغه ی کرکره ی برقی پارکینگ در منوجان

اولین نکته ای که باید در خرید کرکره های برقی به آن دقت داشته باشید مرغوب بودن تیغه ها می باشد تا از تیغه هایی که از ضایعات آلومینیوم درست شده اند، بهره گیری نگردد. چرا که سبب پارگی تیغه ها و سروصدای زیاد موقع عملکرد خواهد شد. بنابر این چنان چه شخصی پیشنهاد قیمت کرکره برقی پایین تری به شما داد آگاه باشید که احتمال دارد تیغه ها مرغوب نبوده و یا سبک باشند که سبک بودن هم سبب فرورفتگی در اثر ضربه خواهد شد.

انواع تیغه برای کرکره برقی پارکینگ در منوجان:

پر استفاده ترین تیغه ای که برای تیغه کرکره برقی پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد، آلومینیومی می باشد که در درب های کرکره ای پارکینگ مسکونی با اندازه کوچک تا متوسط ، تیغه سبک و در درب های کرکره ای پارکینگ با اندازه بزرگ، تیغه ضخیم و سنگین استفاده می شود. نکته دیگری که در انتخاب نوع تیغه کرکره برقی پارکینگ می بایست در نظر داشته باشید، میزان سر و صدای تولید شده موقع باز و بسته کردن کرکره می باشد. این صدا به دلیل حرکت لولا گونه تیغه های کرکره نسبت به همدیگر مخصوصا در دور ابتدایی که قطر رول کم است و احتیاج است تیغه ها زاویه بیشتری را بچرخند به وجود می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *