قیمت کرکره برقی در قم

ساخت کرکره برقی در دهگلان

در قیمت موتور کرکره برقی موارد گوناگونی در نظر گرفته می شود که از جمله آن نوع موتور کرکره برقی می باشد. چرا که در انواع گوناگون کرکره برقی تیغه های مختلفی وجود دارد. اضافه کردن باتری به مدار موتور کرکره هم ، شامل هزینه می‌شود که به شکل جداگانه نسبت به موتور، اندازه گیری می شود. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در دهگلان را داشته باشید می توانید با متخصصان ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در دهگلان

انواع موتور کرکره برقی در دهگلان:

موتور ساید کرکره برقی در دهگلان:

موتورهای ساید در دهگلان به شکل موتورهای صنعتی شناخته شده اند و برای تردد خیلی زیاد و کرکره‌هایی که وزن بیشتری دارند استفاده می شود. موتورهای ساید تجهیز شده به سیستمی می باشد تا موقع سقوط احتمالی کرکره، از افتادن آن جلوگیری نماید. موتور کرکره برقی ساید در 2نوع ups و عادی در بازار وجود دارند. نوع معمولی موتور ساید دارای زنجیر دستی است تا در مواقعی که برق قطع می گردد، امکان بالا و پایین بردن کرکره وجود داشته باشد. نوع ups دار موتور ساید علاوه بر زنجیر، دارای سیستم برق اضطراری برای بالا و پایین بردن کرکره برقی موقع قطع برق هست. موتور ساید کرکره برقی مناسب برای تیغه‌های پلی کربنات شفاف و غضروف دار می باشد. به طور کلی موتور ساید کرکره برقی برای مکان‌هایی با تردد بسیار بالا توصیه می‌شود.

قیمت موتور کرکره برقی ساید در دهگلان:

یکی از قوی‌ترین موتورهای کرکره برقی موتور ساید می باشد که برای محیط های عریض با وزن تیغه‌های خیلی زیاد مناسب است. می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت موتور کرکره برقی ساید و همین طور قیمت نصب و تحویل کرکره برقی با قسمت فروش ما تماس بگیرید. هزینه ی موتور کرکره برقی به موارد گوناگونی وابسته است. مثلا موتور ساید و موتور تیوبلار دارای تفاوت قیمت می‌باشند، یعنی بسته به وزن تیغه قیمت گذاری می‌شوند. اضافه کردن باتری به مدار موتور کرکره، شامل هزینه می گردد که به شکل جداگانه نسبت به موتور، اندازه گیری میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *