ساخت کرکره برقی در استان اردبیل

ساخت کرکره برقی در مهر

یک تصور غلط بین مردم وجود دارد که همه انواع کرکره برقی ضد سرقت هستند در صورتی که این گونه نیست. کرکره برقی ضد سرقت امکانات خاصی دارد. به غیر از نصب قفل برای ساختن کرکره برقی ضدسرقت، می توان در 2 طرف ریل قرقره هایی نصب کرد که توسط این قرقره ها، ئرب از ریل بیرون نمی شود. در این کار حتی با ضربه شدید به در، کرکره برقی آسیبی نخواهد دید. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در مهر را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در مهر

ساخت کرکره برقی در مهر

موتور کرکره برقی در مهر:

کرکره برقی پارکینگ در مهر می بایست استانداردهای به خصوصی داشته باشد بنابر این میزان استفاده و کارکرد این کرکره ها به مراتب زیادتر از کرکره های فروشگاهی و مغازه ای می باشد. موتور کرکره برقی پارکینگی می بایست توان تحمل این حجم از کارکرد را دارا باشد.

موتور کرکره برقی در مهر:

موتور کرکره برقی هایی که در مهر وجود دارند یکی از اجزاء اصلی کرکره برقی محسوب می شوند. این قطعه دارای برند های گوناگونی در بازار است. موتور کرکره برقی به 2 شکل ایرانی و خارجی در بازار یافت می شوند که شما بر حسب بودجه خود می توانید موتور کرکره برقی مد نظر خود را سفارش دهید و در منزل و یا محل کار خود نصب و استفاده کنید. موتور کرکره برقی معمولا به وسیله ی نصب کننده های کرکره برقی نصب می شود و این قطعه موقع نصب نیاز به تخصص به خصوصی دارد. موتورهای کرکره در چندین مدل متنوع تولید و به بازار ایران عرضه می شوند که از جمله موتورهای کرکره برقی می توان به موتور های ساید،  موتور های تیوبلار،  موتور های ام سی یا شفت و فنر و موتور سایبان برقی TSP پرسرعت صنعتی اشاره نمود. این محصولات معمولاً با کیفیت و قیمت های متفاوتی به بازار ایران عرضه می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *