ساخت کرکره برقی در استان ایلام

ساخت کرکره برقی در تیران و کرون

ما براى ساخت کرکره برقی در تیران و کرون ، تراس و پارکینگ هایى که در آن ها مجموعه ای مسکونی وجود دارد، 100٪ تیغه ى کرکره برقى فومدار شرکت کرکره ها که مخصوص پنجره و پارکینگ را توصیه می کنیم. چرا که این تیغه موقع بالا و پایین رفتن کرکره هیچ صدایى ایجاد نمی کند و مزاحمتى براى ساکنین به وجود نمی آورد. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در تیران و کرون را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در تیران و کرون

ساخت کرکره برقی در تیران و کرون

انتخاب موتور کرکره در تیران و کرون:

انواع موتور ها ساید و توبولار در تیران و کرون هستند : موتور های توبولادر در مکان هائی که نیاز به امنیت بیشتر وجود دارد استفاده می شوند و موتورهای ساید برای مکان های صنعتی ومجتمع های تجاری و مسکونی در تیران و کرون که تردد زیاد دارند و احتمال خرابی موتور وجود دارد استفاده می شوند ، برای هر ۱۰ کیلوگرم وزن کرکره ۹ تا ۱۴ نیوتن برمتر توان موتور در نظر بگیرید ، وزن تیغه کرکره آلومینیومی به ازای هر متر ۶ تا ۱۰ کیلو گرم است
ریل هائی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ریل هائی وجود دارد که داخل فریم درب برقی کرکره ای گذاشته  می شوند و و از پشت به دیوار پیچ می گردند. برای محیط هایی که احتمال برخورد به ریل و صدمه دیدن آن بیشتر است ریل های کناری که از بغل به دیوار پیچ می شوند مناسب است. با رعایت و انجام نکات ذکر شده می توانید تا سال ها از نظر کیفت انجام کار نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *