ساخت کرکره برقی در استان مرکزی

ساخت کرکره برقی در درگز

یکی از دغدغه های افرادی که مالک مغازه هستند، ترس از دزدیده شدن اموال خود دارند که در مغازه قرار می دهند. حتی به قفل و زنجیرهای قدیمی هم زیاد نمی توان اعتماد کرد. شما به کرکره ای لازم دارید که دیگر احتیاجی به قفل و کلید نداشته باشد و در عین حال از اموال شما موقع بسته بودن مغازه محافظت کند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در درگز را داشته باشید می توانید متخصصان ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در درگز

مساحت کرکره در درگز:

این فاکتور در انتخاب نوع تیغه و موتور تاثیر گذار می باشد، تیغه های ۶۰ میلیمتری برای برای درب های برقی کرکره ای کوچک درگز تا مساحت ۵ متر ، تیغه های ۸۰ برای کرکره برقی تا مساحت ۲۰ متر و تیغه های ۱۰۰ برای کرکره های بزرگ تا مساحت ۴۰ متر مناسب می باشند.

مساحت درب برقی کرکره ای در درگز برای انتخاب توان موتور نیز اهمیت دارد بسته به میزان رفت و آمد به ازای هر ۱۰ کیلوگرم وزن کرکره از ۹ تا ۱۴ نیوتن بر متر توان موتور بهره گرفته می شود.

زمان کاری و میزان تردد در درگز

یا تعداد باز و بسته شدن کرکره برقی در طول شبانه روز

برای یک پارکینگ منزل شخصی تا در یک واحد تجاری یا مسکونی بزرگ می بایست توان موتور را به ازای هر ۱۰ کیلوگرم وزن از ۹ نیوتن بر متر تا دست بالای آن ۱۴ نیوتن بر متر در نظر گرفت. برای تردد های زیاد موتور ساید مناسب تر است چون موتور آن در دسترس بوده و به راحتی میتوان آن را تعمیر یا تعویض نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *