ساخت کرکره برقی در استان گلستان

ساخت کرکره برقی در عجب‌شیر

طراحی درب­ های کرکره برقی با خصوصیات متفاوت برای استفاده در شرایط گوناگون یکی از رایج ­ترین فعالیت­ های شرکت های فعال در زمینه اتوماسیون صنعت ساختمان می باشد. درب­ هایی که با توجه به نوع کاربرد می توانند در اشکال و انواع گوناگون طراحی و تولید گردند. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در عجب‌شیر را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در عجب‌شیر

موتور کرکره های برقی در عجب‌شیر چه انواعی دارد؟

قسمت دیگر درب های کرکره ای برقی موتوری می باشد که وظیفه ­انجام کار برای بالا بردن و پایین آوردن درب را بر عهده دارد. این موتورها می توانند با توجه به ابعاد درب توان­های گوناگونی داشته باشند. به شکل معمول 2 شکل از موتورها در ساخت درب های کرکره ای در عجب‌شیر استفاده می شوند که از نظر محل قرار گرفتن و کارکرد مختلفی دارند. یکی از این 2 نوع موتور، موتورهایی می باشند که با در نظر داشتن شکل استوانه ای خود قادر هستند در داخل شفت یا همان لوله ی فولادی که در مرکز رول قرار دارد و تیغه ها بر روی آن جمع می گردند، قرار گیرند. این موتورها را به دلیل شکل استوانه ای یا لوله ای خود توبلار گفته می شوند.

از آن جا که این نوع موتور در عجب‌شیر وجود دارد و در کنار درب نصب می گردد آن ­ها را اصطلاحا موتور جانبی یا ساید می گویند. این موتورها بسته به موقعیت درب در سمت راست یا چپ شفت نصب شده و معمولا از یک سیستم انتقال قدرت صفحه و زنجیر برای منتقل کردن نیرو به شفت استفاده می شود. این موتورها معمولا قدرت زیادتری نسبت به سایر موتورها یا همان موتور توبلار دارند. این موتورها قادر هستند در 2 نوع UPS دار و بدون UPS تهیه شوند. یکی از علت های ارجحیت این نوع موتور نسبت به موتور توبلار جدا کردن آن از مجموعه شفت و تیغه می باشد که سرویس دهی، نصب و تعمیر آن را در عجب‌شیر آسان تر می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *