ساخت کرکره برقی در استان مرکزی

ساخت کرکره برقی در قیر و کارزین

در سال های اخیر پیشرفت چشمگیر فناوری به توجه بیشتر به اتوماسیون وظایفی که در گذشته به وسیله ی نیروی انسانی صورت می گرفتند منجر شده است. صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت بزرگ و مهم در دنیا همواره کرکر ها به استفاده از این گونه فناوری های جدید برای بیشار کردن رفاه کاربران و ساکنین بوده ­است. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در قیر و کارزین را داشته باشید می توانید با ما در تماس حاصل کنید.

ساخت کرکره برقی در قیر و کارزین

انواع تیغه های کرکره برقی در قیر و کارزین:

اول به بررسی انواع تیغه های موجود در قیر و کارزین می پردازیم. اگر شما قصد خرید درب­­ های کرکره ای اتوماتیک را داشته اید به طور حتم اسم حداقل 4 نوع تیغه را شنیده­اید. این 4 نوع شامل تیغه های آلومینیومی دوجداره ، تیغه های گالوانیزه یا آلومینیوم فوم­دار، تیغه های پلی کربنات و تیغه های فولادی هستند. متداول ­ترین و پر فروش ­ترین نوع کرکره برقی که قسمت عمده ای از این بازار را به خود اختصاص داده است، کرکره های آلومینیومی دوجداره هستند.

در صورتی که این تیغه ­ها از آلیاژ با کیفیت آلومینیوم تولید شده باشند استقامت زیادی داشته و کارکرد نسبتا بی صدایی خواهد داشت. بهره گیری از آلیاژ آلومینیوم بازیافتی با ناخالصی­ های بسیار از کیفیت این تیغه ها کم می کند و کارکرد پرصدا تری را سبب می شود. به طور معمول این تیغه­ با عرض های 60، 80 و 100 میلیمتری عرضه می گردند. هرچه عرض درب مورد نظر زیادتر باشد، تیغه های با عرض بیشتری مورد استفاده می شوند. نوع دوم تیغه های استفاده شده، تیغه های گالوانیزه یا آلومینیوم فوم­دار می باشد که با پیشرفت فناوری رول فرمینگ متداول شده اند. فرق عمده­ی این نوع تیغه با تیغه ­های دسته ی قبل در عایق بودن و بی صداتر بودن آن­ ها می باشد.

به طور معمول این نوع تیغه از استقامت کمتری در برابر تنش دارند و می توان این نکته را از نقاط ضعف آن­ ها دانست. تیغه های دسته سوم تیغه هایی از جنس پلی کربنات هستند. از مزیت های این نوع تیغه می توان به مقاومت بالای آن در مقابل حرارت و انواع تنش و ضربه نام برد. تولید کننندگان این نوع تیغه ها آن­ ها را با شعار شفاف تر از شیشه و محکم تر از فولاد برای مشتریان خود تبلیغ می کنند. این نوع تیغه برای عموم کاربردها از جمله پنجره، پارکینگ، فروشگاه، انبارها و کارخانجات کاربرد دارد. نوع آخر تیغه که در این مطلب به توضیح آن می پردازیم تیغه های کرکره ی فولادی می باشد. یکی از مزیت های این نوع محصول نسبت به انواع دیگر بالاتر بودن سطح ایمنی آن یا اصطلاحا ضدسرقت بودن آن می باشد.

این بدین معنا می باشد که برخلاف تیغه های آلومینیومی این تیغه ها با فشار آوردن به پایین درب به بالا حرکت نمی کنند. اصلی ترین ترین ضعف این نوع تیغه صدای بیش از حد آن نسبت به انواع دیگر تیغه ها می باشد که معمولا به علت حجم زیاد قوس عصائی­ها به وجود می آید. این ویژگی این نوع تیغه ها را جهت مصارف فروشگاهی و صنعتی مناسب­تر می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *