کرکره برقی در قم

در اوایل که فناوری ساخت کرکره برقی به تازگی وارد کشور شده بود کمتر مغازه دار و یا صاحب فروشگاهی تمایل به این داشت که از این نوع کرکره ها استفاده کند . مهمترین علت این مسئله نیز داشتن سر و صدای بسیار زیاد و آزار دهنده کرکره در زمان بالا رفتن و پایین آمدن آن بود که عطای استفاده از این تکنولوژی را به لقای آن می بخشید . چنان چه تمایل به ساخت کرکره برقی در قم داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در قم

کرکره برقی در قم

کرکره برقی در قم:

باز و بسته شدن سریع این درب ها یک ورودی و محل عبور سیال و روانی را به وجود می آورد. فضای کمی را اشغال می کند و می تواند طوری نصب شود که رول جمع شده در بالای درب کرکره ای بسته به نیاز و خواست مشتری به سمت بیرون یا داخل ساختمان جمع شود. درب های کرکره برقی قم در برابر باد و باران و طوفان و برف مقاوم است و از درب و پنجره های ساختمانی در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند.

این درب ها ضد سرقت می باشند و بیشترین آسایش و امنیت را برای درب و پنجره های ساختمانی فراهم می کند. یک درب کرکره برقی اتوماتیک به مانند یک دیوار پولادین غیر قابل نفوذ است. کرکره برقی قم از ترکیب زیبایی و استحکام ساخته شده است تا ایجاد مقاومت بهینه ای در برابر طوفان و شرایط بد آب و هوایی و شرایط بدی چون آتش سوزی و نیز ایجاد امنیت بالایی در برابر سارقان را تضمین کند.

به طور کلی می توان گقت تمام عملکرد های درب اتوماتیک کرکره برقی قم جهت محافظت از فضای درونی در برابر شرایط بد محیط بیرون است. این درب ها همانند مرز بین محیط داخل ساختمان با محیط بیرون است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *