ساخت کرکره برقی در استان ایلام

ساخت کرکره برقی در استهبان

هزینه ی کرکره برقی از کرکره های سنتی و قدیمی بیشتر است. این نوع کرکره به شکل برقی و با بهره گیری از ریموت کنترل بالا و پایین خواهد شد. در کرکره برقی با در نظر داشتن کاربردهای گوناگون آن از تیغه و موتورهای مختلف استفاده می شود. در صورت تمایل به ساخت کرکره برقی در استهبان را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.
ساخت کرکره برقی در استهبان

ساخت کرکره برقی در استهبان

بعاد و وزن تیغه های کرکره برقی بالکن در استهبان

کرکره برقی های بالکن در استهبان بعضا اندازه های بزرگ تری نسبت به کرکره برقی پنجره دارند. در نتیجه با در نظر داشتن اندازه بزرگتر ، تیغه مصرفی و وزن کلی دهنه بیشتر خواهد بود. پس نصب موتوری که توان بالا بردن کرکره سنگین وزن تری را داشته باشد در خصوص کرکره های بزرگ بالکن متداول تر می باشند.

کرکره برقی سوله کارخانه در استهبان

در ساخت کرکره برقی سوله در استهبان کارخانه می بایست به ابعاد و وزن بالای کرکره برقی هم دقت داشت و معمولا از موتور ساید استفاده می کنند. مزیت دیگر این موتورهای کرکره این می باشد که در صورت خرابی از بیرون قابل تعمیر و تعویض هستند و احتیاجی نیست که تمام کرکره پایین بیاید. با توجه به تردد ماشین آلات و افراد مختلف از زیر کرکره برقی سوله صنعتی و انبار، حتما لازم است برای آن سنسور ایمنی نصب شود، تا در صورتی که در زیر کرکره برقی شخصی یا وسیله ای قرار داشته باشد ، از حرکت کرکره برقی جلوگیری شود.لازم به ذکر است قیمت سنسورهای ایمنی در مقایسه با کل درب کرکره ای بسیار ناچیز است و نصب آن حتما توصیه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن:

 3102 6553 021

موبایل:
7181 002 0910
8082 314 0990
585 2626 0990

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *